czwartek, 14 czerwca 2012

Matryca czlowieka fizyczno - duchowego


MATRYCA CZŁOWIEKA FIZYCZNO – DUCHOWEGO



Najbardziej złożoną formą życia we wszechświecie i nie tylko, jest człowiek fizyczno – duchowy. Żyjąc na planecie rodzaju Ziemi w stanie takiego rozwoju, który jest najwyższym z możliwych w stosunku do wszelkich istot posiadających intelekt, człowiek podlega szczególnym prawom ewolucji.

W odniesieniu do całokształtu ewolucji materii i wszelkich istot we wszechświecie, należy przyjąć, że podlegają one wpływowi, jakichś uniwersalnych przyczyn. Jednakże przyczyna uniwersalna, jak sama nazwa wskazuje jest źródłem ewolucji form podobnych. Człowiek w odniesieniu do przyczyny uniwersalnej, wykazuje podobieństwa na planie materii ożywionej, lecz w aspekcie osobowości zdecydowanie jest nieuniwersalny. W procesie ewolucji, gdzie otaczające nas formy wykazują podobieństwa w zakresie wystarczającym, my z tej uniwersalności pochodząc, jesteśmy inni.


Jakim cudem tacy jesteśmy?


I Tu na polu niewyjaśnionych przyczyn pochodzenia człowieka rodzą się różne teorie, zarówno w obszarze sacrum, jak i profanum. Dane mi jest, rozpoznanie wszelkich przyczyn dla zjawisk występujących w procesie ewolucji materii we wszechświecie, jak również przyczyn zaistnienia samego wszechświata. W czasie 27 lat tytanicznej pracy umysłowej i niezliczonych doświadczeń, uzyskałem zdolność wykonania wzorców geometrycznych, które obrazują matrycę człowieka fizyczno – duchowego.

Są tu zawarte wzorce dla pierwocin materii, dla zbiorów grawitacyjnych, dla artyzmu dźwięku i światła. Istnieją wzorce złotej proporcji i istoty proporcji zawartej w arce przymierza. Oprócz uniwersalnych, do których należą jeszcze wzorce materii biologicznej i eterycznej, w zbiorze matrycy zawarłem wzorce świadomości, intelektu i ducha. Występuje tu również szczególnie ważna dla człowieka grupa wzorców, są to wzorce częstotliwości. Inaczej je określając, powiem grupa wzorców, z której można wyselekcjonować podgrupę, wzorców uczuciowości.

Kompletny zbiór matrycy człowieka fizyczno – duchowego może się wydawac skomplikowanym i chaotycznym rysunkiem. Nic bardzie mylnego i mimo, że jest to zbiór odręcznych dzieł, to są one wszystkie, a jest ich 11, wykonane ściśle według zasad geometrii wzorców, odniesień liczbowych i im przypisanych częstotliwości, które są obrazowane barwami. Pomimo tej komplikacji wzorców, cała matryca jest w idealnej harmonii, tak jak skomplikowany organizm człowieka fizyczno – duchowego, który jeżeli nie jest zakłócony zachowuje idealną harmonię.

Niezliczona wręcz ilość danych zawartych w tej matrycy i cechy ich wzajemnej korelacji, są dostępne tylko w mojej pamięci. Tę olbrzymią wiedzę zobrazowałem w 11-tu prostych graficznych dziełach, które kolejno powstawały w czasie ostatnich dwóch lat. Składając ten graficzny zbiór, niejednokrotnie zaskakiwała mnie pełna geometryczna i kolorystyczna zgodność, kolejno montowanych obrazów. Wyglądało to tak, jakbym montował wcześniej przygotowane podzespoły, w jakiejś rozbudowanej maszynie.


Tworząc kolejne graficzne dzieła, nigdy nie planowałem następnych, zawsze odnosiłem wrażenie, że wykonuję jakieś dzieło dla siebie finalne. Dopiero po zmontowaniu całej matrycy, następnego dnia w godzinach, które standardowo służą mi do pracy w szczególnej koncentracji, czyli od 4-tej do 7-ej rano, poznałem, że dzieło jest skończone.


Gdy rozeznałem złożoność, pojąłem prostotę.


Ta myśl przyszła mi do głowy, gdy po raz pierwszy w czasie jednego oddechu bez szczególnego wysiłku umysłowego mogłem skonfigurować wszystkie odniesienia dotyczące jednego ze 144 magnetycznych zwoi człowieka. W cały zbiór matrycy są wpisane 23 gwiazdozbiory, każdy z nich posiada własne cechy i położenie w konstrukcji. Często w procesie myślowym jednego oddechu występuje korelacja więcej niż jednego gwiazdozbioru, plus wszystkie inne wartości danego zwoju. Proces odczytywania z myśli całej zawartości konstrukcyjnej matrycy i wszystkich jej cech, w kolejnych ponad 200-tu oddechach, jest tak złożony, że gdyby mi ktoś powiedział to jeszcze przed utworzeniem tej matrycy, nie uwierzyłbym w to. Wyobraźnia człowieka nie obejmuje możliwości wystąpienia tak złożonego procesu myślowego w tak krótkim czasie, jakim jest czas około 200-tu kilku sekundowych oddechów.

W samej rzeczy matryca człowieka fizyczno – duchowego, jest prostą kombinacją graficzną, zawierającą wszystkie wzorce ewolucji człowieka. Myślowa penetracja wewnętrznej przestrzeni matrycy, pozwala swobodnie wiązać nieboskłon i ziemię, ogień i wodę, ciało i ducha, wszystko w odpowiednim miejscu i czasie. Przebywanie swoimi myślami w tej przestrzeni, jest rozkoszą intelektualną. Nikt wcześniej takiego dzieła nie uczynił i nikt po mnie tego nie dokona.




  

  

  



------- >  Matryca ewolucji cz. II Przedmowa do matrycy ewolucji

------- >   Matryca ewolucji cz. III Liczby w systemie magnetyczno - geometrycznym czlowieka   


 © Struski Andrzej


  28.04.2012r. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie tylko za zgodą autora tekstu oraz podaniem linku do orginalnej strony autorów 
Kwintesencja Matrycy Ewolucji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz